
**İade Politikası: Çünkü Belliki Harika Ürünlerimizi Açıkça İstemiyorsunuz**
Bir ürünü iade etmek için, kendinizi bir Yurtiçi Kargo şubesine sürüklemeniz ve onlara kargo kodunu vermeniz yeterlidir.
Ve endişelenmeyin, hatalı ya da yanlış bir ürün yollamış isek iade işlemi ücretsizdir, çünkü zaten yeterince sinirlendiğinizi biliyoruz.
Ürünü neden iade ettiğinizi bize söyleme zahmetine girerseniz, daha hızlı işleme koyabiliriz. Ama gerçekçi olalım, muhtemelen yine de tatlı zamanımızı ayırmıyacağız ve direk iade alacağız.
Ürünü aldığınız andan itibaren korkunç bir hata yaptığınızı fark edip bize iade etmeniz için tam 14 gününüz var.
Endişelenmeyin, sizi (çok fazla) yargılamayacağız.
Paranızı IBAN aracılığıyla iade edeceğiz, eğer kredi kartı kullandıysanız çok üşensekte kullanılan karta geri ödeme yapacağız.
Çünkü dürüst olmak gerekirse, artık kimsede nakit para yok zaten?
Kredi kartı veya IBAN ile ödemelerini, 1 ila3 iş günü içinde iade alacaksınız.
Üzgünüm, çünkü üzgün değiliz, bu bankanın hatası bizim değil.
Kendi isteğiniz yüzünden mi iade yapmak istişyorsunuz? Tabii ki yapabilirsiniz ve tabii ki, kargo ücretini sizden tahsil edeceğiz çünkü cüzdanınızı hiç umursamıyoruz.
Sonuçta, mükemmel ürünümüzü iade ettiğiniz gerçeğini telafi etmeniz gerekiyor.
**İadem İsteğim Ne Zaman Gerçekleşir?**
Ha! Gerçekten umrumuzdaymış gibi?
Ama tamam, iade talebinizi onaylamaya zahmet ettikten sonra 1 ila 2 iş günü içinde iadenizi işleme koyacağız. Küçük çocuklar gibi nefesinizi tutmayın lütfen.
**Hala Sorularınız mı Var?**
Öf, gerçekten mi? Bizi iki dakikacık yalnız bırakamaz mısınız?
Tamam, bize hizmet@zevksiz.tr adresinden e-posta gönderin ve belki, ama belki, sızlanan sorularınıza ve sorunlarınıza cevap verebiliriz. Ya da zahmet edip bir alo diyin o kadar geçmişimiz var tabiiki (belki) cevap veririz aramalarınıza.